סקירת ברזי חמת מומלצים
סקירת ברזי חמת מומלצים למטבח

סקירת ברזי חמת מומלצים

סקירת ברזי חמת מומלצים:

בעת שנסייר באגפי הברזים של החנויות השונות, או כשנעשה זאת בצורה דיגיטלית ברשת – נוכל להתרשם מהמגוון העצום של ברזי המטבח הקיימים בשוק.
ניתן לרכוש ברזי מטבח של חברות שונות, חלקן הן חברות ישראליות ואחרות – מקורן בחו”ל.
אחת החברות הישראליות המובילות בתחום ייצור ברזי המטבח – היא חברת “חמת”, המייצרת ברזים איכותיים כבר שנים רבות.
המאמר הבא מביא סקירת ברזי חמת מומלצים, שתעזור לכם בבחירת הברז הבא שלכם!

חברת “חמת” הוקמה כבר בשנת 1944 כחברה שעסקה בתחום הברזל, ועם השנים החלה להתמחות ולהתמקד בעיקר בתחום הברזים. כיום מדובר באחת החברות המובילות בתחום, ומוצריה נמכרים לא רק בארץ – אלא גם בגרמניה וארה”ב!

ברז חמת למטבח פיה ארוכה
ברז חמת איכותי, במבצע מיוחד. קיימין מגוון דגמים באותו המפרט של דגמי חמת

סקירת ברזי חמת מומלצים:

אם חשקה נפשכם בברז חמת למטבח – אנו לגמרי מבינים אתכם.
ברזי חמת נחשבים לאיכותיים ועמידים, ולכן הם נמכרים ברובן המכריע של החנויות העוסקות בתחום הכלים הסניטריים וכלי המטבח.
אילו סוגים של ברזים למטבח מציעה חברת חמת?

אספנו עבורכם מספר דגמים נבחרים של ברזים תוצרת חברת חמת:

ברז נשלף למטבח חמת מדגם אוורסט
ברז נשלף למטבח “חמת” מאפשר לנו את היתרון של הגעה לכל סביבות הכיור, וכך אנו יכולים לנקות שאריות מזון בקלות ובנוחות. דגם אוורסט מהווה את הפסגה של הברזים הנשלפים, ומעבר לנוחות הבלתי מתפשרת – הוא מתאפיין גם בעיצוב עוצר נשימה.

ברז סוללה רותם
הברז של חמת מדגם סוללה רותם, מחובר לקיר המטבח שלנו – וזאת בשונה מרוב הדגמים האחרים. עבור אנשים רבים, ברז מטבח המחובר לקיר הוא עדיף, מכיוון שהוא אינו פוגע בניקיון העיצובי של הכיור. יתרון נוסף לברזים מסוג זה הוא המחיר, ובעוד הדגמים האחרים יכולים לטפס בקלות מעל 1000 שקלים, את הדגם הזה תוכלו למצוא במחיר של בין 200 ל- 300 שקלים.

ברז פרח
ברזים מסוג פרח הם בין הפופולאריים ביותר בהיצע של חברת חמת, והם מגיעים בצורות ובדגמים רבים. ברזים אלו מעוצבים כברזים נמוכים יחסית, והם בעלי ידית אחת המווסתת בין המים החמים והקרים. בין השאר תוכלו למצוא ברזי פרח עם ראש נשלף, כאלו עם מוט ישר או מעוגל, בגימור מתכת מבריק או בשילוב צבעים אחרים, ועוד.

ברזי Vintage

חברת חמת מציעה ברזים בניחוח של פעם, שיסחטו מבטים מהופנטים מכל מי שיעבור במטבח שלכם! ניתן למצוא כמה דגמים מסוג הברזים הללו, וכל אחד מהם טומן בחובו תחושה אחרת וייחודית. חלק מהברזים הם בעלי ידית אחת, ואחרים מצוידים בשתי ידיות למים חמים וקרים – ממש כמו שהיה פעם.

בחירת ברזי חמת למטבח
כאמור, חברת חמת היא בין המובילות בארץ ובעולם בייצור ברזים. כדי לא להתבלבל מהמגוון, מומלץ לחשוב עם עצמנו מה באמת אנחנו מחפשים. החליטו מהו התקציב שלכם, נסו להבין מהם הרגלי השימוש שלכם בברז, וכמובן – אל תשכחו לקחת בחשבון את עיצוב שאר המטבח לרכישת ברזים למטבח